torsdag 4 juni 2015

Bloggtorka

Hur botar man bloggtorka?

Jo, med en fantastiskt tråkig lista. Det säger google iallafall.

Sysslar du med någon idrott:
Njae, inte friidrott eller så, men gym, spinning, yoga och nån enstaka länk.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nä.

Är du bortskämd?
Västerländskt bortskämd som alla andra, men nej, inte annars.

Låt som när du är ledsen sörjer till?
All by myself. haha! Nää. Har ingen sorgmusik.

Beroende av:
Internet och kaffe.


Vad tror folk om dig: Det borde man egentligen fråga folk, men antagligen att jag är fiffigare än jag är på riktigt.

Stämmer det?
Nej!

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina facebook statusar.

Brukar du skratta för dig själv?
Ibland. När jag klåpar ordentligt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Okej, får ta det nån annan gång!

Nästa mål i ditt liv:
Bli framgångsrik och snygg. haha. Nää.

Hur svarar du i mobilen?
Om okänt nummer: marina. Om god vän: men herrroooou, tjaaaaaa, ciaaaaaaaao eller tjeeeeeeenare eller något annat heltöntigt.


Vem ringde dig senast?
M.P (uhuu jag är så hemlighetsfull)

Antal timmar sömn inatt:
ca 7.

Tycker du om din pappa?
nej, för jag är ett monster. Klart jag gör.

Brukar du komma i tid?
Nej, bara om det blir ytterst dåliga konsekvenser om jag är sen.

När mår du bra?
När jag umgås med fina människor.

Hur känner du dig nu?
Lite styv i nacken och efter jobbet trött.

Vanligaste färg på dina kläder:
Blått, vitt, gult.

Var du aktiv i skolan?
Ja, rätt så.

Favoritdryck på morgonen:
Kaffe.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
11 tiden.

Är du blyg?
Nja, inte direkt, men tycker att det är lite jobbigt att vara den pådrivande kraften med nya bekantskaper. Föredrar att nya bekantskaper är de som anstränger sig för att lära känna mej. Inte speciellt unikt tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar