måndag 8 juni 2015

Tampere baby

helgen tilbringades med att skörda framgångar på Tampereen sävel. Körsång hörni. Gotta love it.
Två stycken guldstämplar fick min kör. Jag vet att det inte säger så mycket åt de flesta, men kan ju säga att det är rätt så bra, och klart över förväntan.

Det blev mycket champagne, skratt och sång i helgen. och lite fotboll.Det finns tydligen fotbollstokiga damer i min kör, så vi gick till en sportsbar. En intressant upplevelse i sig. Konstaterade att om man nångång är desperat är det tydligen ett bra sätt att få karlar om man går till en sportsbar klädd i en fotbollströja. Gärna en tight sådan. Frågan är sen om man vill ha en testosteronfylld, öldrickande fotbollshane. Nåja, det var en intressant upplevelse iallafall.

Kuriosa: den ursprungliga planen var att äta på sportsbaren för att vara där i tid och få bra bord (inte min idé). Där serverades äijä slice. Där drog jag min gräns. Gick istället till en spansk restaurang och åt biff.
ladies in red

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar