måndag 30 mars 2015

"No, questo non è buono!"

Jag har min fulla sympati för matsnobbar, är själv en sådan nämligen.
Ska man äta ska det vara gott, annars kan man låta bli.

Därför kan jag till en viss del förstå att Gina är besviken för att jag har burit hem eldorado kattmat. Det är ju inte hennes favoritmärke, det vet jag mycket väl. Dock tycker jag att kattraati kunde ha tagit i beaktande den effort jag gjorde genom att gå till alepa runt midnatt i fredags efter mitt födelsefirande när jag efter allt skumpadrickande fortfarande kom ihåg att kattmaten är nära på slut. Lite tacksamhet alltså. Och det är bara en kilos påse, ät upp den , sluta klaga så lovar jag att nästa påse som jag släpar hem är friskies.

Ingen respekt för min arbetsinsats alltså.


"jag tänker inte titta på dej, så besviken är jag"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar