fredag 27 mars 2015

30 is the new 20

Jag måste erkänna.

Jag tycker att ecards är fruktansvärt roliga, fast de antaligen var coola år 2012.

Är definitivt en old fart.







När får jag börja dricka skumpa?

 För att lite titta tillbaka på föregående år så kan jag konstatera att jag för exakt två år sedan firade en good on paper födelsedag, med restaurang och opera och hela paketet, men i verkligheten avslutades födelsedagen med ett jättegräl och jag minns att jag dagen efter min födelsedag drack hejdlösa mängder skumpa och lipade i sällskap med två kloka damer och sa att nu får det vara nog. Sedan fick jag ändå kalla fötter och stannade kvar. I fjol var det mykkä koulu som gällde på hemmafronten och jag googlade lägenheter och jag firade inte alls och var helt jättejättedeppad.

Nu då?
30, single and fabulous.
Mitt liv är trots allt rätt så sakrans fantastiskt nu med tanke på hur det har varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar