måndag 23 mars 2015

Monday and I'm on fire

Det måste vara något fel på mej.
Har sjukt mycket på gång just nu, och vi är redan i slutet av mars. Normalt borde jag vältra mej i självömkan och trötthet över att jag har så mycket med körerna, konserterna, mötena. styrelser hit och dit (ja, för jag behöver tydligen mindre fritid) jobb, dejting, träning och what's not. Normalt borde jag när helgen kommer vara halvdöd och stirra på kalendern och räkna dagarna till semestern.

Men icke, jag flänger runt som en dåre, smider planer för framtiden och har väldigt roligt däremellan. För att inte tala om att jag stiger ut ur bekvämlighetszonen och går på tantradans!!!  (Var inte oroliga. jag deltog inte på något vis förutom med att stirra på deltagarna med skräckblandad förtjusning och genom att göra mitt bästa för att folk skulle låta bli att tafsa på mina fötter). Och när jag inte går på tantradans, matfestivaler eller körkonserter planerar jag in ännu mera jobb och skojigheter.

Nånting är ju fel på mej, jag håller på att förvandlas till en duracell pupu.

Förresten klippte jag håret kortare (inte sjukt kort, men kortare) och ser nu ut som Mauri Pekkarinen.

Är glad ändå. WTF?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar