måndag 19 oktober 2015

Allt är bra nu

Den här helgen alltså. Så härligt med en lång helg, hade ledigt på fredagen och då, då kan man ju njuta av helgen. Alla helger borde vara tre dagar långa.

Spontan dagsutflykt till Tavastehus där vi fick njuta av härliga höstvyer och supergod lunch på Piparkakkutalo. 


Passade på att ta det stora steget och dessutom - trumpetfanfarer - sätta upp en bild på mej och mannen på some. Det är säkert ganska talande att det i min värld är större att sätta en bild på facebook än att presentera honom för mina föräldrar (det gjorde jag ju för flera månader sedan).

Vi hann också med Fölisönpromenad, 30-årsfest och så fick vi tillfälle att fira med skumpadrickande (stay tuned för goda nyheter! Jag presenterar härmed en cliffhanger!!).



Det går bra nu. Tänk det, det går bara så himla bra nu att jag var tvungen att tappa min telefon i marken och få en spricka i skärmen bara för att ha något att svära över, för i övrigt är det rätt så kanon just nu. Vem hade nu trott det?


1 kommentar:

  1. Jag vill höra om de goda nyheterna! Btw kul att se bild på er tillsammans:) h.johanna f

    SvaraRadera