torsdag 18 augusti 2016

För att nu blogga om något annat än bostadsköp (*) så kan jag ju passa på att meddela att jag drack skumpa med Eva Biaudet för några dagar sen. Är fortfarande lite starstruck, för om en är feminist och gillar politik så är hon ju helt jättehäftig. Tycker också om hennes approach, hon är en såndär "en gör så gott en kan" feminist. Ibland känner jag att den feministiska rörelsen just nu är väldigt inflammerad, det är som att det skulle finnas en jäkligt lång checklist på allt en ska uppfylla för att ha rätt att kalla sig feminist. Och det tycker jag är synd. Alla med liksom!

* och för att blogga bara lite lite om bostadssökande så har vi nu spanat in en lägenhet med vit parkett. Just det. Vit parkett. Hur ljuvligt skulle inte det vara? Men den är alltså inte köpt ännu, så nu ska jag sluta inreda den i mitt huvud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar