fredag 8 juli 2016

For men

Jag är sjukt lat med att använda hudvårdsprodukter, men brukar ofta passa på att tvätta ansiktet med peeling när jag är i duschen. Nu tog min peeling slut och jag har inte kommit mej för att köpa nytt. Jag lade då märke till sambons peeling som stod där i duschen, uppskattningsvis inte i speciell hård användning eftersom den var halvfull och har stått där i mer än ett år. (jaja, bäst före datum och allt det där...) Provade på den, och jävlar vilken härlig ansiktspeeling. Den doftade pepparmynta, hade en härlig konsistens och huden var helt superfräsch och doftade mynta efteråt. Förstår inte varför Shiseido begränsar sin produkt till endast halva befolkningen. Nu vet jag inte om jag vågar googla ifall produkten innehåller plast. Hoppas verkligen att den inte gör det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar