lördag 20 februari 2016

Blogga, annars försvinner du

Jaa, man måste ju blogga regelbundet, annars glömmer ens miljoner läsare bort att man existerar. Eller hur?

Har ingenting desto vettigare att komma med så därför kan jag bara upplysa er om följande:

- har igår ägnat en timme åt att leta efter min katt i lägenhet på 34 kvadrat. Hon har nu listat ut hur man tar sig in under köksskåparna (via draghyllan under ugnen, tydligen).
- har funderat på det där med äktenskap (ja, faktiskt!) och konstaterat att jag vill ordna fest men inte stå framför nån präst
- har googlar frisyrer som jag skulle kunna tänkas klara av att fixa på jobbet fancy årsfest nästa vecka och konstaterat att jag är i pisse
- har funderat på det där med barn och konstaterat att jag snart skulle vara redo att bli pappa, men inte att bli mamma. Är det normalt?
- har just ätit cashewnötter från punnitse ja säästä till värdet av 5 euro. Wasabinötterna är bäst, men de där med honung och röksmak är inte heller så illa.

Så att, laidasta laitaan som man säger på det andra inhemska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar