onsdag 5 augusti 2015

Tänk hörni, om november kunde vara lika kort som juli.
Kan inte för mitt liv förstå att semestern är över och att jag nu liksom bara förväntas jobba alla dagar i 11 månader framåt.

Men semestern var iallafall en trevlig historia, det apdåliga vädret till trots.

Till de goda nyheterna kan jag meddela att min katt hittade hem igen. Eller hittade och hittade, hon gick med på att bli infångad. Till de dåliga nyheterna kan jag meddela att hon i och för sig är väldigt lycklig över att vara hemma och mera social och gosig är normalt men att hon också spydde på balkongen. Nå, det är ju inte så farligt, katter spyr ju då och då. Men tyvärr identifierade jag fläckar på mina lakan i exakt samma färg som på spyan. Lakan som var närmast nybytta. Då var hon inte populär katten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar