måndag 29 september 2014

Skönhetsbloggen gone terribly wrong

Det här var inlägget där jag i triumf skulle berätta hur nöjd jag är med min nya haircut.

Min nya haircut skulle matcha mina nya brillor och min fantastiska personlighet och livet skulle blir lite mera glamoröst.

Istället kan jag berätta att jag ser ut som Anna Wintour goes medeltida gycklare i page goes uttråkad bibliotekarie. Inte helt lyckat med andra ord.

Ni som har hittat en bra frisör, håll fast vid hen. Ni vet inte hur lyckliga ni är.

Jag drömmer fortfarande om mitt magiska besök hos frisören i våras, frisören som inte bara gav mej mitt livs bästa haircut utan också var vacker att se på och flirtade lite sådär oskyldigt vid ett tillfälle i mitt liv när jag verkligen behövde vara med om att en man flirtade med mej.

Jag har ännu svårt att förstå att den frisören har gått upp i rök.

Ofattbart.

1 kommentar:

  1. Tack älskling. Dina förslag är alltid så konstruktiva.

    Ps. gillade kolumnen. Förstår din skeptis, men kanske inte din fobi.

    SvaraRadera