lördag 20 september 2014

En ny blogg. För att jag har så mycket att säga.

Hej världen. Det är 2014 och tanten har bestämt sig för att skapa en blogg, trots att hon är ungefär 10 år för sent ute.

Jag har ingen klar bild av vad min blogg ska handla om, men det lär väl ska visa sig.

Mitt liv handlar dock om jobb, körsång, mat&vin, resor, yoga, vänner, tv-serier, min katt, feminism, böcker och sånt, så det finns väl en viss risk att bloggen kommer att beröra dessa ämnen.

Ni ba: intressant alltså.

Jag vet, för mitt liv är bara såå intressant.

Jag hade en blogg en gång i tiderna, men det här är en ny blogg, skriven av en ny Marina. En Marina som jag tycker mycket bättre om än den förra Marina, om jag får säga det själv i all min ödmjukhet (jag är inte speciellt ödmjuk).

Jag valde en bild till min blogg som är kornig, dåligt fokuserad och fotad med min lumia.
Men det är bild på när jag, vid den mogna åldern av 29 år, för första gången i mitt liv gick ut på middag i all min ensamhet och njöt i allra högsta grad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar